Я ДОСІ МОВЧАВ…ДОЛЯ ПРЕЗИДЕНТА ВИРІШЕНА:ПРЕЗИДЕНТОМ В УКРАЇНІ БУДЕ ЖІНКА




До мене звертаються люди: політики, аналітики з проханням прокоментувати, що означає для України звільнення глави Адміністрації Президента Бориса Ложкіна і що принесе новий глава Адміністрації Ігор Райнін. Я хочу сказати, що це ніяких суттєвих змін не принесе.
Справа в тому, що доля Президента вирішена.

Я бачив ще в 2014 році, що Президент не захистить Україну. Я бачив і писав про те, що люди його не захочуть, заставлять його піти з посади глави держави. 13 травня 2015 року у мене було видіння, що під Президентом висмикнуті підвалини, а тому я вже тоді знав, що Президент не має і не матиме стабільності. Потім я побачив, що чинний Президент пропрацює тільки половину терміну. Якщо взяти п’ять років, тобто 60 місяців, то за моїми підрахунками Президента заставлять піти у відставку в кінці листопада 2016 року.
Він покине посаду через 35 місяців правління.

Я консультувався з юристами, чому 35, а не 30 як половина терміну. Якщо він піде у відставку в кінці листопада, то він ще п’ять місяців обійматиме посаду до виборів нового Президента Я кажу це вперше. 13 жовтня 2015 року, перед Покровою мені було показано нового Президента. Я досі мовчав про це, бо мені було не дозволено говорити. І тепер ще не можна, але я скажу: Президентом в Україні буде жінка.пишеhttp://vip.volyn.ua/blog/prezydentom-v-ukrayini-bude-zhinka

Прізвище цієї жінки поки що я не маю права озвучувати. Я багато чого бачив про цю жінку. Скажу одну цікавинку. Вона стане Президентом тоді, коли свій план президентства напише на «святому папері». А тому, якщо відповідати на запитання, що принесе новий глава Адміністрації, то нічого. Що він може погіршити чи покращити? Нічого. Президенту,може, й допоможе. Але загалом я бачу таку картину.

Чи міг Президент відбути свій термін? Міг. Але йому потрібно було служити, як написано в Біблії, служити Богу. А він хотів служити і Богу, і Мамоні. І тому такий закон Всесвіту – це стало причиною такого розвитку подій.
Наступним, що вдарило по ситуації, була святиня. Ще не прийшов час про неї говорити. Вона існувала з 27 березня 2014 до кінця листопада 2015 року, але була зруйнована. Це наступний удар по президентству. Кінцеве руйнування святині відбулося 14 червня 2016 року. Але я не маю права відкривати цих речей. Це все на духовному рівні, а тому маємо те, що маємо.Джерело
Я ДОСІ МОВЧАВ…ДОЛЯ ПРЕЗИДЕНТА ВИРІШЕНА:ПРЕЗИДЕНТОМ В УКРАЇНІ БУДЕ ЖІНКА  Я ДОСІ МОВЧАВ…ДОЛЯ ПРЕЗИДЕНТА ВИРІШЕНА:ПРЕЗИДЕНТОМ В УКРАЇНІ БУДЕ ЖІНКА Reviewed by Admin on липня 05, 2018 Rating: 5
';