Я ХОЧУ ЛЮСТРАЦІЮ! Послухайте яке лай*но дорвалося до влади в нашій країні і наскільки воно знахабніло (ВІДЕО)


Загрузка...

Маруся Звіробій

… де мої вєщі, за кого я вийшла?(((((
нашим хлопцям, так на хвилиночку, треба щоб ВЖЕ НЕ БУЛО ПЕРЕДОВОЇ, і з повернутими кордонами ми святкували перемогу а не спонсірували ворога на кулі нашим же бійцям на передовій, і всім родичам та вболівальникам цих хлопців теж це треба. А повагу у вас пан Пашинський викликають якісь дивні речі.

Теперішня влада мені єдине чим не подобається, так це саме ОЦИМИ БЛТЬ КАДРАМИ!

… кума зранку хоче італійської кави, мама хоче посадити жовті ромашки, коханий хоче тортика, а я ХОЧУ ЛЮСТРАЦІЮ!

*****


Послухайте яке лайно дорвалося до влади в нашій країні і наскільки воно знахабніло.

Сергій Пашинський вважає, що купувати російські комплектуючі для української «оборонки» – це те, що «викликає повагу».

«І попереджаю про те, що якщо ми якомось чином отримуємо комлектуючі з Росії, а хтось це зірве, то я вважаю, що це злочин проти оборонознадності держави», – додав він.
Загрузка...

Послухайте, що каже керівник парламентського комітету з питань нацбезпеки й оборони↓

Розслідування про те, як фірма сина заступника гендиректора «Укроборонпрому» постачає російські деталі на держзавод дивіться тут ➝http://bit.ly/2HV5uKj

Джерело
Я ХОЧУ ЛЮСТРАЦІЮ! Послухайте яке лай*но дорвалося до влади в нашій країні і наскільки воно знахабніло (ВІДЕО) Я ХОЧУ ЛЮСТРАЦІЮ! Послухайте яке лай*но дорвалося до влади в нашій країні і наскільки воно знахабніло (ВІДЕО) Reviewed by nazar on червня 03, 2018 Rating: 5
';